گوجه فرنگی در میدان تبریز با قیمتی بسیار باور نکردنی به فروش می رسد

مدیر عامل وون سونگ هیون (40) از استیل فارم این را می گوید. در کره، استانداردهای کیفیت گوجه فرنگی در میدان تبریز فقط بر اساس شیرینی است.

با وجود اینکه هر گونه طعم، عطر و بافت متفاوتی دارد، اما من هیچ تجربه ای در خوردن این گونه گوجه فرنگی ندارم، بنابراین چاره ای جز این ندارم.» 30000 «مشتری وفادار» که چندین سال در کنار هم بوده اند، رقابت پذیری و پایداری Still Farm را اثبات می کنند

“گیتو”، یک برند گوجه فرنگی ارگانیک عناب که توسط مدیر عامل وون سونگ هیون ایجاد شده است، نامی است که بر اساس نظرات مصرف کنندگان ایجاد شده است، که به معنای “طعم شگفت انگیز” و “فوق العاده خوشمزه” گوجه فرنگی است.

و راز آن در خاک کشت ارگانیک که مستلزم استفاده از توان زمین (قدرت فکری) است، دارای متغیرهای زیادی مانند آفات و بیماری ها است و مدیریت آن دشوار است، مانند تناوب زراعی برای حفظ باروری. از سوی دیگر، نقاط قوت نیز مشخص است.

گوجه

اگرچه ظاهر یکنواخت نیست، اما طعم و عطر غنی و سلامتی که طبیعت فراهم می کند، رقابت پذیری است.

Still Farm نه تنها یک مزرعه، بلکه یک سایت تخمیر کمپوست نیز دارد که در آن کمپوست به طور طبیعی تخمیر می شود، یک سالن نمایشگاه خاک، یک خانه نهال و فضای تجربه ردیف گوجه فرنگی.

با این حال، این دلیلی است که فارم بیشترین تلاش را برای مدیریت خاک انجام می دهد.

آنها به هیچ وجه از آفت کش ها و کودهای شیمیایی استفاده نمی کنند و از محصولات جانبی و میکروارگانیسم های بلوط برای احیای خاک با کمپوستی که به طور طبیعی تخمیر و بالغ می شود، استفاده می کنند.

از مجموع اندازه مزرعه 2200 پیونگ، “کارخانه تخمیر کمپوست” حدود 150 پیونگ را اشغال می کند.