کمربند مردانه مارک دار باعث کبودی در بدن کودکان شد

کمربند مردانه مارک دار شما نباید یک کابوس باشد. به همین دلیل سگک این کمربند مردانه دارای سگک کشویی اتوماتیک است که 32 حالت تنظیم آسان را برای انطباق با کمر شما ارائه می دهد.

و اگر بند بیش از حد بلند است، می توانید آن را به اندازه دلخواه کوتاه کنید. سگک از مواد مقاوم در برابر خراش و خوردگی ساخته شده است و دارای یک ضربه محکم و راحت است. بهترین چیز این است که در 22 طرح موجود است تا بتوانید طرحی را پیدا کنید که مناسب استایل شما باشد.

به قول کاربر آنتونیو، “کمربند بسیار خوبی است که هدف خود را برآورده می کند”. او به سادگی توصیه می کند که “حرکت مناسب را برای شل کردن راحت آن” پیدا کنید.

نظر مشابهی توسط Jorge Company به اشتراک گذاشته شده است: “این فوق العاده عملی است: بند را وارد کنید، آن را تنظیم کنید و تمام. لازم نیست به دنبال سوراخ بروید. برای رها کردن، به سادگی با فشار دادن دکمه، شل می شود.

کمربند

کمربند لباسی است که از عصر مفرغ بخشی از پوشاک مردانه و زنانه بوده است. نحوه نام گذاری این لباس متنوع است، مثلاً در آرژانتین یا مکزیک به آن کمربند و در ونزوئلا یا شیلی به آن بند می گویند.

با گذشت زمان، تولیدکنندگان کمربند از مواد مختلفی مانند کش و چرم برای ساختن یک تکه بلند استفاده کردند که در دور کمر قرار می‌گیرد تا شلوار را نگه دارد و لباس‌ها، دامن‌ها یا شورت‌ها را به تن ببندد.

و اگرچه همه ما در مورد تسمه ها، عملکرد آنها، تنوع طرح ها و موادی که می توان آنها را ساخت، می دانیم، جالب است بدانیم که از کجا می آید و چگونه این قطعه مورد استفاده قرار می گیرد و مورد نیاز همه و در هر مناسبتی است. تکامل یافته است.

اولین اشاره به کمربند در عصر برنز است که این لوازم جانبی برای اولین بار ظاهر شد.

هم برای مردان، هم برای کودکان و هم برای زنان با قدرت کمتر، در قرون وسطی زمانی که آنها آن را در کمد لباس آن زمان گنجانیدند تغییر کرد.