کاغذ تهران که با تغییر دما تبدیل به دسته گل می شود

اولین قدم برنامه ریزی دقیق یک روز خمیر کاغذ و یک روز کامل اختصاص داده شده به دستگاه کاغذ تهران خواهد بود. در حالی که خمیر کاغذ، در سمت خمیر، می تواند دسته های 400-500 کیلوگرمی را در 20-30 دقیقه پردازش کند، دستگاه کاغذ دارای خمره های ذخیره سازی کافی برای بهره مندی از یک روز آزمایشی با حداکثر 125 متر مکعب خمیر است.

به عنوان مثال، اگر خمیر کاغذ به قوام 4 درصد برسد، می توان تا 5 تن الیاف را برای آزمایش کاغذسازی نیمه صنعتی در خمره ها ذخیره کرد.

دستگاه آزمایش پایلوت شرایط عملیاتی بسیار متنوعی را امکان پذیر می کند. این می تواند در سرعت های بین 200 تا 1000 متر در دقیقه کار کند و می تواند کاغذ بین 30 تا 300 گرم در متر مربع بسازد، تطبیق پذیری و انعطاف پذیری که به ندرت در دستگاه های کاغذسازی صنعتی یافت می شود.

کاغذ

با سیستم کنترل پیشرفته و اسکنر آن برای تجزیه و تحلیل کاغذ آنلاین (یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در آمریکای شمالی)، تمام عناصر برای تولید یک محصول نوآورانه گرد هم می‌آیند تا امکان‌سنجی آن تأیید شود.

روز آزمایشی زود شروع می شود و دستگاه کاغذ از ساعت 7 صبح شروع می شود. تجهیزات با این اندازه نیاز به زمان گرم کردن دارند، به ویژه در کنار بخش خشک کن کامل آن با 3 بخش، مجموعا 28 سیلندر خشک کن، هر کدام به قطر 1.52 متر.

تیم Innofibre حدود ساعت 9:00 صبح آماده فعال کردن پمپ خمیر غلیظ، یعنی پمپ سینه دستگاه خواهد بود. بایندر مبتنی بر بیولوژیک از طریق نقاط تزریق مختلف موجود در مکان های استراتژیک در سیستم رویکرد دستگاه تزریق می شود.

پس از عبور از سیستم رویکرد و جعبه ورودی نوع BTF با 5 ناحیه رقیق‌سازی، خمیر روی میز Fourdrinier قرار می‌گیرد تا بی‌صدا به شکل “کاغذ سبز” در حال توسعه باشد.