کارشناسی مبل از نوع چوب مهندسی

اکثر قاب ها از نوعی چوب مهندسی شده ساخته می شوند. اما کارشناسان ما توصیه کردند مبل راحتی ایتالیایی که از ام دی اف و تخته خرده چوب که به مرور زمان منگنه، چسب یا میخ را به خوبی نگه نمی دارند، خودداری کنید.

در عوض، به دنبال مبل هایی با قاب های ساخته شده از تخته سه لا مبلمان، چوب سخت مهندسی شده یا چوب جامد باشید.

بادوام‌ترین مبل‌ها دارای فریم‌هایی هستند که با اتصالات خراطی و شمعدانی گوشواره طلا سفید سنتی ساخته شده‌اند که برای نگه‌داشتن قاب به منگنه‌های کمتر و چسب کمتری نیاز دارند، اما گوشه‌های تقویت‌شده نیز می‌توانند دوام بیشتری داشته باشند.

هنگامی که در حال آزمایش مبل هستید، به یاد داشته باشید که هر گونه تاب خوردن نشانه محکم نبودن قاب آن است بیش از بالش، تعلیق در مبل چیزی است که آن را راحت می کند.

مبل های باکیفیت اغلب با فنرهای سینوسی ساخته می شوند اسکلت مانکن لباس قاب چوبی کشیده شده اندکه بیشترین جهش و بیشترین انتقال حرکت را می دهد.

برخی از کاناپه ها با پارچه پلی بافته پشتیبانی می شوند که بسته به کیفیت می تواند حتی از فنرهای سینوسی دوام بیشتری داشته باشد.

مبل های بسیار سطح بالا با فنرهای هشت طرفه با دست ساخته می شوند که می توانند عملکرد بهتری در جلوگیری از افتادگی و جیرجیر داشته باشند. هنگام آزمایش یک مبل، به صدای جیر جیر یا قلقلک گوش دهید.

ساخت و ساز با کیفیت بعد از تشک، مبل به احتمال زیاد پرمصرف ترین مبلمان در خانه است لباس ورزشی زنانه دیجی کالا کیفیت قاب، تکیه گاه ها، کوسن ها و اثاثه یا لوازم داخلی روی دوام یک مبل تاثیر می گذارد.

این چیزی است که ما در قطعه همراه خود، مشاوره خرید مبل از افرادی که آنها را طراحی و تولید می کنند، توضیح داده ایم. به طور خلاصه، این چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

  • منابع:
    1. Sofa Buying Guide
  • تبلیغات: 
  1. محصولی که برای همیشه پوست شما را بیمه می کند!
  2. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
  3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
  4. اعطای نمایندگی رزماری ارگانیک