ژل رویال غذای ملکه یک محرک بسیار قوی برای انرژی انسان است

از نظر بصری، یک ژل رویال غذای ملکه با کیفیت عالی باید دارای u باشدn ظاهر ژلاتینی با رنگ سفید مایل به زرد و طعمی به شدت اسیدی. رنگ تیره تر ممکن است نشان دهنده یک محصول قدیمی و بی کیفیت باشد و مطمئناً محتوای اسید 10-HDA پایینی نیز دارد.

همچنین از مصرف ژل رویال که مدت زیادی در دمای اتاق در قفسه های فروشگاه باقی مانده و در یخچال نگهداری نمی شود، خودداری شود.

تمرکز بر مارک های معتبر و تایید شده که تضمین می کنند ژل رویال به آنتی بیوتیک ها (مانند CAF، کلرامفنیکول) که می تواند برای کسانی که آن را مصرف می کنند مضر باشد، ژل رویال تایید شده توسط نهادهای کنترلی مانند Bioagricert یا حتی کنسرسیوم COPAIT را تضمین می کند.

که تولید ایتالیایی را تضمین می کند، باید از ژل رویال خودداری کنید زیرا از کشورهای دور و از کشورهایی که قوانین مواد غذایی سخت گیرانه تری نسبت به ایتالیا دارند، همیشه در مورد منشا ژل رویال سوال کنید و اگر در مورد منشاء آن شک دارید از خرید آن خودداری کنید.

ژل

بهترین محصول با دست نخورده ترین محصول و در نتیجه ژل رویال در حالت خالص نشان داده می شود که در دمای مناسب (معمولاً 4-1 درجه سانتیگراد) نگهداری می شود تا خواص آن بدون تغییر باقی بماند.

با این حال، همیشه بهتر است یک ژل رویال ایتالیایی با منشا ارگانیک را انتخاب کنید تا محصولی خالص، بدون آلودگی و با کیفیت را تضمین کنید.

یک توصیه: همیشه برچسب ها را با دقت مطالعه کنید و اصل محصول و سازنده را بررسی کنید و از خرید ژل رویال با عبارت “محصول بسته بندی شده توسط …” خودداری کنید زیرا بسته بندی با محل تولید مطابقت ندارد.

ژل رویال به فعال شدن مجدد متابولیسم پایه سلول ها کمک می کند و بنابراین در تئوری شما را چاق نمی کند.