پودر ژله شیبابا باعث رشد قد کودکان خواهد شد

به طور مشابه، یک بافت جامد ایجاد کنید. همچنین، ژلاتین در طعم کثیف و خنثی است. می توانید آن را در دسرهای مختلف قرار دهید.

همچنین ژلاتین می تواند به صورت پودر ژله شیبابا و ورقه ای باشد که به ژلاتین ورقه ای نیز معروف است.

همچنین می توانید با ریختن محلول ژلاتین ورقه های ژلاتینی درست کنید تا ورقه ها شکل بگیرد. پس از آن، کاملا خشک کنید. بعد، به ورق یا برگ برش دهید. به یاد داشته باشید، بهتر است ورقه های ژلاتین را به شکل مستطیل برش دهید.

این امر باعث می شود تا در صورت استفاده بدون نیاز به وزن یا اندازه گیری آنها، تقسیم بندی آنها آسان تر شود. همچنین، می توانید ورق یا برگ ژلاتین را از فروشگاه ها خریداری کنید. اما آیا نمی دانید که می توانید ورق های ژلاتینی را در خانه درست کنید؟

ژله

این دستور پخت ورق ژله بدون شک به راحتی تهیه و آماده می شود. به همین دلیل، می توانید از این دستور العمل های ژله ای به روش های مختلف استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید بادبان های ژله ای، حباب های ژله ای، بال های پروانه و زرق و برق خوراکی درست کنید. علاوه بر این، می توانید آن را با براق کننده های خوراکی و رنگ های خوراکی مختلف ترکیب کنید.

در صورت تمایل، ورقه های رنگی مختلفی ایجاد می شود. نه تنها این، بلکه شربت ذرت را نیز اضافه می‌کنید تا ورقه‌های ژله را متنوع‌تر کنید.

اصولاً این ژله‌ها می‌توانند چیزهای مختلفی برای طراحی کیک شما بسازند. با این کار می توانید بال های پروانه رنگارنگی که به کیک خود اضافه می کنید درست کنید.

همچنین، می‌توانید از آن برای تهیه کیک پنیر، حباب‌های ژله، گل‌های ژله، خرس صمغی و آب نبات استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید ژله آیسینگ را از ورقه های ژله خودتان درست کنید.