پاکت پستی عمده باعث ورشکستگی اداره پست شده

با توجه به ظهور مد برای رویدادهای موضوعی، یک پاکت زیبا از کاغذ کرافت به این منطقه راه پیدا کرده است. تزئین شده با طیف گسترده ای از مهره ها، روبان ها و سایر عناصر تزئینی، در مراسم عروسی بسیار محبوب است.

امروزه برگزاری جشنی به سبک طبیعی بسیار معتبر است. اینجاست که مواردی از این دست به کار می آیند.

بسیاری از مردم در مورد چگونگی ساخت پاکت پستی عمده از کاغذ کرافت با دست خود فکر کردند. از این گذشته ، این محصول دارای دامنه نسبتاً گسترده ای است و بسته به کاربرد مورد نظر می تواند در پارامترهای مناسب اجرا شود.

امروز قصد داریم به شما نحوه ساخت پاکت کاغذی کرافت مثلثی کلاسیک را نشان دهیم. و فانتزی به شما می گوید که چگونه آنها را به یک محصول بسته بندی اصلی تبدیل کنید.

کاغذ

مداد

خط کش

چسب.

پاکت

مهم! کاغذ کرافت از خمیر منگنه کم پخته تهیه می شود و رنگ قهوه ای دارد. برای دادن رنگ های دیگر به آن از رنگ ها و خمیرهای مخصوص استفاده می شود.

در واقع روش های تولید زیادی وجود دارد. می توانید از نمونه های آماده که به تعداد زیاد در اینترنت ارائه می شود استفاده کنید و یا خودتان یک قالب بکشید. اما ساده ترین گزینه وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون تلاش زیاد به سرعت یک پاکت اصلی بسازید.

یک مستطیل از ورق برش دهید. سپس آن را از وسط تا کنید.

ورق را به صورت عمودی برگردانید. و سپس به نوبه خود گوشه های بالا سمت راست و چپ را خم کنید.

بدون تغییر موقعیت ورق، با خط کش 4 سانتی متر از لبه عمودی دو طرف اندازه گیری کنید. کاغذ را در امتداد خط مشخص شده به سمت داخل تا کنید.