ممنوع شدن استفاده از لیمو ترش کیلویی در کره شمالی به دستور رهبر

سرکوب انگل و اثر ضد مالاریا جوشانده لیمو ترش کیلویی با استفاده از تست درمانی Rane با استفاده از انگل های پلاسمودیوم برگهی ارزیابی شد.

مدل خوبی برای مطالعه ویژگی های پاتولوژیک مرتبط با عفونت مالاریا و همچنین غربالگری اولیه برای محصولات طبیعی با فعالیت ضد مالاریا است.

در این مطالعه جوشانده لیمو (عصاره CILI) با سرکوب رشد انگل که در جدول 3 نشان داده شده است، مقداری اثر ضد مالاریا نشان داده است. حداکثر سرکوب رشد انگل 72 ساعت پس از درمان به دست آمد.

با این حال، اندازه‌گیری‌های انجام‌شده در 96 اینچ غیرقابل اعتماد هستند، زیرا قبلاً یک موش در گروه کنترل آلوده منفی مرده بود.

علاوه بر این، از آنجایی که سطوح انگل با و بدون درمان شروع به کاهش کرده بود، پدیده‌ای که ممکن است با در نظر گرفتن انبساط RBC انگلی در رگ‌های خونی توضیح داده شود.

لیمو

زیرا عفونت شدید می‌شود که منجر به کاهش قرائت در لام‌های محیطی می‌شود. سرکوب انگلی برای جوشانده لیمو 5/39 درصد بود، این نشان می‌دهد که جوشانده لیمو ممکن است فعالیت ضد مالاریا داشته باشد.

این فعالیت ضد مالاریا مشاهده شده ممکن است به دلیل عملکرد بیومولکول های مختلف مانند فنول ها و مواد معدنی موجود در میوه و پوست لیمو باشد.

استخراج این مولکول‌های زیستی با جوشاندن افزایش یافت زیرا در مطالعات دیگر یافت شد که جوشاندن تقریباً به اندازه متانول در استخراج مؤثر است.

بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعات آینده، اصلاحات بیشتر در دوز و روش‌های استخراج برای ارزیابی اینکه آیا می‌توان فعالیت را افزایش داد، انجام شود.

با این وجود، فعالیت کم ضد مالاریا دیده شده ممکن است نه تنها به دلیل فرآیندهای استخراج ضعیف باشد، بلکه ممکن است به دلیل عوامل دیگری مانند عدم وجود مدل حیوانی مناسب باشد.

به خوبی ثابت شده است که عفونت مصنوعی ناشی از انگل های P. berghei به طور کامل ماهیت عفونت های مالاریا را در جمعیت هایی که مالاریا بومی است تقلید نمی کند..