ماشین اسباب بازی پژو پارس باعث منفجر شدن یک مخزن گاز شد

نویسنده می گوید:من کلا سه تا ماشین کنترل از راه دور دارم که یکیش آبی و مشکی هست که میتونه تبدیل به ربات بشه، یکی ماشین آفروده که استتار شده، قد بلند و بزرگه، آخری ماشین اسباب بازی پژو پارس مسابقه ای مینی.

پوسته آن نارنجی روشن، کوتاه و باهوش است و می تواند بسیار سریع رانندگی کند! این سه ماشین ماشین های اسباب بازی مورد علاقه من هستند!

سه ماشین rc من شباهت ها و تفاوت های زیادی با هم دارند، وجه مشترک این است که همه آنها باید با یک ریموت شارژ شوند و کار کنند.

فرقش اینه که ماشین مسابقه ای کوچیک خیلی منعطف هست و خیلی سریع رانندگی میکنه ریموت رو فشار بدید مثل باد به جلو پرواز میکنه همزمان کلیدهای جهت رو فشار بدید 360 درجه دریفت میشه خیلی خوشگله!

اسباب بازی

تا زمانی که دکمه رو به جلو و دکمه جهت را به طور همزمان فشار دهید، ماشین مسابقه ربات در جای خود می چرخد.

اگر دکمه گوشه سمت چپ بالا را فشار دهید، بلافاصله به یک ربات تبدیل می شود و می توانید بین آن سوئیچ کنید. ماشین و ربات واقعا سرگرم کننده است!

ویژگی خودروهای آفرود این است که می توانند در جاده های شیب دار و ناهموار به راحتی به جلو حرکت کنند. این سه ماشین عملکردهای متفاوتی دارند، بنابراین من واقعا نمی توانم آن را کنار بگذارم!

من خیلی خوش شانس هستم که سه ماشین کنترل از راه دور منحصر به فرد دارم. آنها من را در دوران کودکی شاد همراهی می کنند، با من بزرگ می شوند و برای من شادی زیادی به ارمغان می آورند! امیدوارم همکلاسی های من هم بتوانند به خانه من بیایند تا با ماشین بازی کنند و خوشحالی من را تقسیم کنند!