لوله پلاستیکی آب کشاورزی می تواند باعث انقراض گیاهان شود

مقاومت لوله پلاستیکی آب کشاورزی در برابر خوردگی به معنی نرخ شکست پایین است. یک نظرسنجی در سال 2012 توسط دانشگاه ایالتی یوتا نشان داد که در مقایسه با چدن، چدن داکتیل، بتن، فولاد و آزبست سیمان، PVC با تنها 2.6 شکست در هر 100 مایل لوله در سال، کمترین میزان شکست را دارد.

بروس هالندز، مدیر اجرایی انجمن لوله پی وی سی آمریکای شمالی می گوید: «این چیزهای عصر فضاست. “این یک ماده با تکنولوژی بالا است که خوردگی را به طور کامل از معادله حذف می کند.”

هزینه دلیل بزرگی است که شهرداری ها به سمت PVC کشیده می شوند. حتی زمانی که شامل هزینه‌های پس‌انداز و نیروی کار نیز می‌شود.لوله

PVC معمولاً گزینه جایگزینی ارزان‌تری نسبت به سایر مواد است. هالندز بیان می کند که در برخی شرایط، 70 درصد صرفه جویی در هنگام استفاده از مواد حاصل می شود.

هالندز می گوید: «دو دلیل وجود دارد که شما از PVC استفاده نمی کنید. «شما آن را برای موقعیت‌هایی با فشار کاری بالاتر از 305 psi مشخص نمی‌کنید، و از آن در برنامه‌هایی که به دمای بالاتر از 140 درجه نیاز دارند، استفاده نمی‌کنید. اما این شرایط در سیستم های آب و فاضلاب بسیار نادر است.

یک مطالعه بنیاد تحقیقاتی انجمن کار آب آمریکا، امید به زندگی PVC را بیش از 110 سال تخمین زده است. اندازه لوله ها از 4 تا 60 اینچ برای کاربردهای فاضلاب و آب متغیر است. لوله های آب با قطر 54 و 60 اینچ افزودنی نسبتاً جدید به PVC هستند و در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نیستند.