لوله آب شوفاژ می تواند باعث فرار موش ها از منزل شود

عایق کاری لوله آب شوفاژ شما می تواند صرفه جویی قابل توجهی داشته باشد، به خصوص که نصب آن ارزان است.

عایق کاری تاسیسات سرد نیز مهم است. این تلفات سرما را محدود می کند اما از مشکلات احتمالی تراکم نیز جلوگیری می کند.

کنترل دما: این عایق لوله از نصب شما در برابر دمای محیط محافظت می کند و اجازه می دهد تا گرما (یا سرما در مورد نصب خنک کننده) در شبکه ها حفظ شود.

صرفه جویی در انرژی: عایق حرارتی باعث کاهش یا حتی حذف اتلاف حرارت از شبکه لوله می شود که باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های شما می شود.

بنابراین هدف از عایق حرارتی عایق کاری لوله کشی شماست تا به شما امکان صرفه جویی در هزینه را بدهد. با چنین نصبی می توان تا 10 درصد صرفه جویی انرژی در سال را به دست آورد.

لوله

این عایق با پوسته های الیاف معدنی، یا نوارهایی از الیاف معدنی یا آستین های فوم پلاستیکی ساخته می شود. اثربخشی عایق لوله های شما به چندین عنصر بستگی دارد:

چندین کلاس عایق وجود دارد که توسط مقررات تعیین شده است که از 1 تا 6 متغیر است. کلاس بالاتر نشان دهنده عایق بهتر است. حداقل کلاس 2 و کلاس 4 برای مصرف کم انرژی توصیه می شود.

ممکن است از خود بپرسید که آیا عقب افتادن لوله های گرمایش ضروری است؟ اگر لوله‌های شما از اتاق‌های سرد مانند زیرزمین یا گاراژ عبور می‌کنند، این عایق توصیه می‌شود، زیرا احتمال از دست دادن گرما زیاد است. اگر لوله ها و نقاط گرمایش نسبتاً از هم فاصله دارند، عایق کاری نیز توصیه می شود.

توجه: در فضای باز، مهم است که از نصب عایق حرارتی خود با پوسته فولادی ضد زنگ یا هر ماده دیگری که می تواند در برابر آب و هوای بد محافظت کند، محافظت کنید.