سنگ ساختمانی در مشهد باعث شکستگی سر یک عابر پیاده شد

بر خلاف سنگ مرمر و گرانیت، سنگ آهک چنین استحکام، سختی و چگالی ندارد. خواصی که دوام مواد به طور مستقیم به آن بستگی دارد.

در قسمت جلویی سنگ ساختمانی در مشهد اغلب از ماسه سنگ استفاده می شود. از نظر ظاهری شبیه سنگ آهک است، اما ترکیبات و خواص آنها متفاوت است.

ماسه سنگ به شکل داده های مربع، مستطیل و چند ضلعی با سطح صاف یا برس دیده می شود. سنگ از زرق و برق قابل تشخیص نیست و اغلب کدر می شود.

در میان بسیاری از گونه‌های ماسه‌سنگ در صنعت ساختمان‌سازی، چندین گونه محبوب هستند: پیزولیتی، اولیت، لیتوگرافی و ماسه‌سنگ پناهگاه.

از گونه های ذکر شده برای تزئین ساختمان ها، ماسه سنگ های اولیت و پیزولیتی مناسب هستند. علیرغم این واقعیت که سنگ از نظر استحکام، سختی و دوام بالا تفاوتی ندارد، اما در بین مواد روکش، اولین مکان های محبوبیت را به خود اختصاص می دهد و راز آن در ارزش دموکراتیک آن نهفته است.

سنگ

در تزئین نماها و سنگ هایی مانند تخته سنگ بسیار استفاده می شود. لایه های چند وجهی یا مستطیلی براق یا ناخواسته است.

سطح متریال ساختار متفاوتی دارد، برآمدگی ها و فرورفتگی های متنوعی دارد، علاوه بر این، درجه بندی هایی از این سنگ موجود است.

در طراحی خانه ها از 2 نوع شیل رسی و کریستالی استفاده می شود که ویژگی های فیزیکی آن ها امکان استفاده از این ماده را به عنوان عامل روکش دار فراهم می کند.

شیب با ویژگی های تزئینی عالی مشخص می شود، می توان از آنها به عنوان ماده تکمیل کننده اصلی استفاده کرد و می توان آنها را با سایر پرداخت ها ترکیب کرد.

ساختار ناهموار سنگ، بازی زیبایی از نور و سایه را بر روی سطح تمام شده خانه ارائه می دهد، اما در عین حال این ماده از ویژگی های مقاومت بالایی برخوردار نیست.

ساختار لایه لایه باعث می شود تخته سنگ شکننده و به اندازه کافی دوام نداشته باشد. پس از انقضای زمان، بخش‌های جداگانه این پوشش‌ها می‌توانند خرد و خرد شوند.