سس بالزامیک کوهن باعث کچلی سر می شود

غذاهای پخته شده با سس بالزامیک کوهن دارای لعاب خوش طعم و طعمی اصلی هستند. با استفاده از خامه می توانید دسرهای مختلف را به زیبایی تزیین کنید.

به سادگی آنها را در این سس بریزید تا الگوهای منحصر به فردی ایجاد کنید. برای این، بستنی، وافل، پنکیک شیرین، دسر میوه و توت عالی هستند.

این محصول را می توان آزادانه در سوپرمارکت انتخاب کرد، اما قیمت آن بالا است، می توانید آن را در خانه طبخ کنید. این یک فرآیند پر زحمت است، اما ارزش آن را دارد.

بنابراین، برای آشپزی، اولین چیزی که نیاز دارید سرکه بالزامیک مرغوب است. باید آن را در یک قایق آبگوشت بریزید و حدود چهل دقیقه بجوشانید.

سس را مرتب هم بزنید تا نسوزد. در پایان فرآیند، حجم محصول باید تقریباً سه برابر کاهش یابد.

سس

توده به دست آمده را باید در یک قابلمه ریخته و روی حرارت بسیار کم به جوش آورید. وقتی حباب های کوچکی روی سطح ظاهر شد، خامه را از روی حرارت بردارید و با صافی صاف کنید.

این سس به عنوان چاشنی برای غذاهای گوشتی و ماهی عالی است. ارزش این محصول نسبت به گزینه های فروشگاهی این است که فاقد مواد نگهدارنده و غلیظ کننده مصنوعی است.

برای تهیه وینگرت، نیازی به صرفه جویی در سرکه نیست، بنابراین طعم غذا کاملاً متفاوت از آنچه انتظار می رود خواهد بود.

سس تهیه شده را می توان برای چند روز در یخچال نگهداری کرد. توصیه می شود آن را در ظرف شیشه ای نگهداری کنید.

سرکه را در قابلمه بریزید و بجوشانید تا حجم آن کم شود. بقیه مواد را جداگانه مخلوط کنید تا شکر کاملا حل شود. سپس این مخلوط را به سرکه اضافه کرده و دوباره روی آتش می گذاریم. بپزید تا وزیکول های غلیظ و مشخص ظاهر شوند.