زیتون سیاه روغنی سبب بهبود زخم های سر باز بدن می شود

در آن دنیای مدیترانه ای که آغازگر تمدن غربی بود، زیتون سیاه روغنی فراتر از خواص آشپزی خود از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

اشراف رومی فکر می کردند که سلامتی به دو چیز بستگی دارد: شراب در داخل و روغن (زیتون) بدون آن. شاخه زیتون نماد صلح و میوه خود نمادی از ثروت و رفاه بود.

امروزه روغن استخراج شده از زیتون برای بسیاری از افراد مورد علاقه اصلی است. این روغن در آشپزی ایتالیایی، یونانی و آفریقای شمالی نقش مهمی دارد و اساس بسیاری از مارینادها، سس ها و سس ها است.

روغن زیتون یکی از بهترین چربی‌هایی است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم، اما منبع آن را فراموش نکنیم. چه به عنوان میان وعده، چه به عنوان مواد تشکیل دهنده سالاد، ما باید قدرت و تطبیق پذیری خود زیتون را بشناسیم.
زیتون مشکی بهتر است یا سبز؟
زیتون سیاه، رنگ زیتون مطابق با رسیده بودن میوه هنگام چیدن است. خودشه. زیتون سبز را قبل از رسیدن و زیتون سیاه را در زمان رسیدن می چینند.

زیتون

و از آنجایی که زیتون خام عمدتاً غیرخوراکی است، هر دو گونه معمولاً تحت نوعی فرآیند پخت قرار می گیرند، یا با بسته بندی در نمک، آب نمک، ترشی یا خیساندن در روغن (یا حتی فقط آب) قبل از خوردن به طور کلی، زیتون سبز متراکم تر، سفت تر و تلخ تر از زیتون سیاه است.

با این حال، طعم و بافت هر زیتون در نهایت به روش و مدت زمان پخت بستگی دارد. هر زیتون حتی سبز در آب نمک نرم‌تر می‌شود. فکر می‌کنم می‌توانید به این شکل فکر کنید:

زیتون سبز اغلب به عنوان تنقلات مستقل استفاده می‌شود، در حالی که زیتون سیاه معمولاً در آشپزی، روی پیتزا و در سالاد استفاده می‌شود.

البته، زیتون‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد (لطفا موارد مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید!)، هر رنگی که باشد، اما این موارد استفاده‌های معمول مربوط به زیتون‌های سبز و سیاه هستند.