دمپایی شیک مجلسی زنانه باعث دعوای دو خانواده شد

ما دمپایی شیک مجلسی زنانه خود را با مواد درجه یک طراحی می کنیم تا حداکثر راحتی را ارائه دهیم. آستر قیچی، زیره‌های لاستیکی بادوام، چرم تمام دانه – همه این محصولات به ما کمک می‌کنند تا راحت‌ترین دمپایی‌های زنانه را در هر کجا ارائه کنیم.

OluKai طیف منحصر به فردی از دمپایی های چرمی زنانه، دمپایی های قیچی، دمپایی های موکاسین، دمپایی های پشمی، و دمپایی های پنبه ای قابل تنفس را ارائه می دهد.

دمپایی های زنانه OluKai گرم و در عین حال قابل تنفس هستند. موادی مانند قیچی و چرم تمام دانه، پاهای شما را زیبا و راحت نگه می‌دارند، بدون اینکه جریان هوا را مسدود کنند.

دمپایی

دمپایی زنانه OluKai دارای یک زیره بادوام است که امکان پوشیدن آن ها را در داخل و خارج از منزل فراهم می کند. می‌توانید آن‌ها را در خانه، اطراف بلوک، خواربارفروشی، کافی‌شاپ، پست موج‌سواری و هر جای دیگری که انتخاب می‌کنید بپوشید.

فرق زیادی نداره! کفش مجلسی زنانه و دمپایی زنانه دو نام برای یک نوع کفش هستند. ما محصول خود را “دمپایی زنانه” می نامیم زیرا آنها با زیره های بادوام طراحی شده اند که می توانند فراتر از درب جلو پوشیده شوند.

از آنجایی که دمپایی‌های زنانه ما فقط در اندازه‌های کامل عرضه می‌شوند، تعیین تناسب ممکن است کمی دشوار باشد، زیرا معمولاً ترجیح شخصی شماست. در بیشتر موارد، سایز بندی تا سایز بعدی بهترین و راحت ترین تناسب را ارائه می دهد.