دستگیری قاچاقچیان پالتو بارانی که از جنس پوست گرگ دزدیده بودن

زمانی که در اواخر دهه 1960 در Carnegie Mellon دانشجو بودم، پوشیدن خز قدیمی محبوب بود در آن زمان، عمه ام که از زمانی که پدرش فرماندار بود، لباس می پوشید، پالتو بارانی راسو خود را به من داد. کت بلندی نیست ولی کمی زیر کمرم می آید.

با حروف اول او گلدوزی شده است و دارای بندهای ساتن است که می توان آن را دور شانه ها قرار داد. بعدها که شوهرم مجری بود، آن را برای کارکردهای مختلف می پوشیدم، اما مدتی است که داخل کیف لباس آویزان شده است.

من در طول سال ها به تغییر سبک آن فکر کرده ام شانه ها نشان می دهد که مربوط به دهه 1940 است پالتو پوست سمور با این حال، چند آخر هفته پیش، آن را به شهر نیویورک بردم و زمانی که برای شنیدن Jazz در مرکز لینکلن رفتیم، آن را با شلوار جین تنگ تیره و چکمه پوشیدم، و عالی بود! هر چه می گذرد، می آید.

شوهرم مایک برای کریسمس برای من یک راسو تمام قد سیاه خرید سه روز قبل از تولد اولین دخترمان در سال 1986. خیلی آن را پوشیدم که حدود هفت سال پیش مجبور شدم آستر را بازسازی کنم.

مردم در اجتماعات شیک و زیبا در کلیسا خز می پوشیدند و نمایش های مد معمولاً با پایانی پالتو پوست گرگ خزدار به پایان می رسید.

تناسب باریک خوبی دارد و فوق العاده گرم است. من نمی دانم یا برایم مهم نیست که وقتی من رفتم چه کسی آن را می خواهد. این مشکل شخص دیگری است اما من شک دارم که همسر پسر اولم آن را بخواهد.

در دهه 70، بسیاری از دوستان من پالتو پوست خز مخصوص به خود داشتند یا یکی از آن ها روی لباس بود مادرم اکنون در پیله لحافی‌اش پیچیده شده، در پشت یک کمد خنک آویزان است و منتظر عمل بعدی خود است.

  • منابع:
    1. Readers Respond to Fur Coats as Family Heirlooms

  • تبلیغات: 
  1. جمع آوری شیره خرما از گل آذین
  2. ساخت برج با رب گوجه فرنگی
  3. مردی که به خاطر دزدیدن آینه مرموز محکوم به حبس ابد شد
  4. کاشی های با دوام که از خاک رس طبیعی هستند