جک بالابر خودرو چهار ستون با کمی تغییر می تواند جایگزین خوبی برای آسانسور باشد

اگر با حرکات جک بالابر خودرو چهار ستون قادر به حرکت دادن خودرو نیستید، در این صورت برای اینکه ایمنی و سلامت وسیله نقلیه خود را به خطر نیندازید، با کمک مکانیک در محلی که هستید تماس بگیرید و از حمل خودداری کنید.

عملیات پرخطر را حذف کنید، به خصوص اگر جک بعد از جک زدن خودرو مسدود شود. از طرف دیگر، اگر جک قبل از بلند کردن وسیله نقلیه مسدود شود، ممکن است یک مشکل مهم در مکانیک ابزار وجود داشته باشد.

در این صورت باید ابزار دیگری از یک راننده خودرو پیدا کنید تا سازگاری با وسیله نقلیه خود و توانایی تحمل وزن بار وسیله نقلیه توسط جکی که به شما قرض داده شده است را بررسی کنید.

تعویض چرخ یا انجام سایر کارهای تعمیر روی قاب نیاز به استفاده از جک دارد. جک AL-KO به طور خاص برای شاسی های AL-KO ساخته شده است. دارای یک اتصال تطبیقی ​​است که به لطف آن نیروهای وارد بر قاب به طور بهینه توزیع می شوند.

جک

سیستم پلاگین هوشمندانه از سر خوردن جک هنگام تعویض لاستیک جلوگیری می کند. استفاده از جک AL-KO خطر آسیب دیدن ساختار شاسی AL-KO را از بین می برد.

جک های مکانیکی برای تریلرهایی با ظرفیت بار کلی تا 2000 کیلوگرم مناسب هستند. مدل هیدرولیک تا وزن 3000 کیلوگرم را تحمل می کند. اما جک ها برای حمایت از کاروان در هنگام پارک مناسب نیستند.

بلند کردن ماشین هنگام انتخاب جک، ابعاد ابزار مهمتر از قدرت بالابر است. فاصله کم بسیاری از خودروهای مدرن از زمین چالش هایی را به همراه دارد، زیرا قسمت بالابر جک باید به درستی در زیر خودرو قرار گیرد.

جک های تخته ای با ارتفاع شروع حدود ده سانتی متر برای این منظور مناسب هستند. نقطه بلند کردن مهم است، زیرا ماشین را فقط می توان از قسمت های خاصی از بدن بلند کرد.

اغلب این نقاط بالابر روی سجاف با فرورفتگی‌های باریک مشخص می‌شوند، یا مثلاً ولووها اغلب دارای یک قلاب بالابر کاملا مجزا هستند که می‌توانید با جک زدن آن، تمام طرف خودرو را از آن بلند کنید.