تولید ظروف پلاستیکی زیباسازان باعث پیشرفت علم و فناوری شد

می توانید ظروف پلاستیکی زیباسازان را که قرار است باقیمانده مواد غذایی را در آن نگهداری کنید، از قبل در یخچال قرار دهید تا به خنک شدن غذا کمک کنید و حرارت مواد غذایی را که با سایر مواد غذایی که در یخچال یا فریزر دارید در تماس است، کاهش دهید.

راحت است که بین ظروف فاصله بگذارید تا خنک شدن آن تسهیل شود و از صاف بودن آن اطمینان حاصل کنید.

روی ظروفی که نگهداری می کنید، چه در یخچال و چه در فریزر، برچسب بگذارید تا محتویات و تاریخ نگهداری آنها را بدانید.

سعی کنید مواد غذایی را که در یخچال قرار داده اید ظرف دو روز مصرف کنید، زیرا سرمای یخچال باعث از بین رفتن یا جلوگیری از میکروارگانیسم ها نمی شود، فقط از تسریع رشد آنها جلوگیری می کند.

ظروف

هرگز مواد غذایی خام یا پخته شده را در دمای اتاق یخ زدایی نکنید. برای یخ زدایی غذا، یک روز قبل آن را در یخچال قرار دهید تا به آرامی یخ زدایی شود.

هنگام گرم کردن مجدد مواد غذایی ذخیره شده، این کار را در دمای حداقل 70 درجه سانتیگراد یا بالاتر انجام دهید، مخصوصاً اگر خامه، سس، خورش، سوپ و غیره باشد و در صورت امکان بگذارید بجوشد.

می دانیم که غذا برای همیشه ماندگار نیست. آنها دارای زمان انقضا هستند، لازم است درک کنیم که برای اینکه مدت زمان قابل توجهی دوام بیاورند، باید به درستی ذخیره شوند. هدر دادن غذا دردناک است، به همین دلیل است که بارها بعد از ناهار یا شام تصمیم می گیریم آنچه را که باقی مانده است برای روز بعد ذخیره کنیم. به همین دلیل است که نکاتی را برای نگهداری مواد غذایی در ظروف پلاستیکی به شما ارائه می دهیم.

پیش از این، غذا در سبدهای حصیری نگهداری می شد یا به حیوانات مزرعه مانند خوک داده می شد. با این حال، از زمانی که یخچال اختراع شد، همه چیز تغییر کرده است. و همچنین ظروفی که غذا با آن نگهداری می شود.