تقویت حوزه فناوری های نرم افزاری موتور هوندا

هوندا برای افزایش ارزش افزوده موتورسیکلت های برقی خود، قصد دارد تجارت خود را از تمرکز بر تجارت فروش سخت افزار (محصول) غیر تکراری به یک مدل تجاری تکرارشونده با ترکیب سخت افزار و نرم افزار تبدیل کند.

در زمینه توسعه نرم‌افزار، هوندا با زیرمجموعه نرم‌افزاری خود، Drivemode*9 همکاری می‌کند تا ارزش‌آفرینی جدیدی را برای محصولات موتورسیکلت الکتریکی خود در قلمرو متصل افزایش دهد و قیمت موتور هوندا 250 به مراتب بالاتر رفته است.

هوندا با شروع با مدل EV مسافربری که قرار است در سال 2024 به فروش برسد، ویژگی‌های تجربه کاربری (UX) را ارائه می‌کند که به طور مداوم کیفیت سواری را از طریق اتصال تقویت می‌کند، مانند ارائه گزینه‌های مسیر بهینه که برد باقیمانده را در نظر می‌گیرد، اعلان نقطه شارژ، مربیگری ایمن سوارکاری و پشتیبانی خدمات پس از فروش. تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد را به شما خواهیم گفت.

موتور هوندا

با نگاهی به آینده، هوندا به سمت ایجاد یک پلتفرم متصل کار خواهد کرد که در آن ارزش بیشتری نه تنها با اتصال موتورسیکلت هایش، بلکه با پیوند دادن طیف گسترده ای از محصولات هوندا و تحقق اتصال فراتر از حوزه محصولات آن، ایجاد خواهد شد.

توسعه دهنده نرم افزاری که UX را برای تحرک تغییر می دهد. Drivemode فناوری رانندگی هوشمندتر، ایمن تر و متصل را برای همه افراد در جاده ایجاد می کند و کاور مبل بسیار ساده است.

هوندا با برآورده ساختن نیازهای مشتری با Monozukuri بسیار کارآمد، لذت جابجایی را با مدل‌های موتورسیکلت برقی با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند و طرز تهیه ترشی مخلوط فوری انتخاب خوبی می باشد.

در مورد باتری، جزء اصلی وسایل نقلیه الکتریکی، هوندا قصد دارد مدل‌های موتورسیکلت برقی خود را به باتری کاملاً جامد مجهز کند هوندا در حال حاضر با استفاده فعال از منابع خود در حال توسعه است.

  • منابع:
    1. Summary of Briefing on Honda Motorcycle Business
  • تبلیغات: 
    1. کلید خوشبختی تنها در فروش این کالاها می باشد
    2. بهترین روشهای شاد بودن و شاد زندگی کردن
    3. می توانید با مسیر درست پولدار شوید
    4. چند راه ساده برای رسیدن به کامیابی و موفقیت در زندگی