الکتروپمپ شناور پمپیران باعث ایجاد سر و صدایی عجیب شد

محتوای این اطلاعیه همان محتوایی است که در سال 2009 توسط انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA)، یک سازمان جهانی پیشگیری از بلایا، برای ایجاد استانداردهایی برای مواد پمپ آتش نشانی از طریق تصویب NFPA2010 ایجاد شد.

مفاد بندهای 3.3.9 و 8.1.5 NFPA 20 را می توان مطابق با استانداردهای جهانی دانست که در آن اروپا، ایالات متحده، ژاپن و چین نیز استانداردهای مشابهی را اعمال می کنند.

در آینده، انتظار می رود که مواد تمام الکتروپمپ شناور پمپیران، مانند شیر آتش نشانی داخلی و شیر آتش نشانی در فضای باز، در همان جهتی که پمپ های آبپاش اصلاح شده بهبود یابد.

انتظار می رود که این محیطی را فراهم کند که در آن مردم بتوانند به طور ایمن از آتش محافظت شوند و پمپ های آتش نشانی خانگی نیز می توانند برای توسعه فراتر از کشورهای توسعه یافته ارتقا یابند.

پمپ

در همین راستا، شرکت دوق، یک شرکت پمپ داخلی در کره، قول می دهد پمپ های آتش نشانی عمودی چند مرحله ای ساخته شده از پروانه ها و شفت های فولادی ضد زنگ را تولید و عرضه کند.

در آخر، مایلم مراتب قدردانی و احترام خود را از سازمان آتش نشانی ملی به دلیل انجام موفقیت آمیز رویه های اداری پیچیده مانند جمع آوری نظرات از همه اقشار و ارزیابی تأثیرات نظارتی برای زندگی و ایمنی مردم و همه کسانی که برای توسعه صنعت آتش نشانی سخت تلاش می کند.

وقتی توضیحات پمپ حرارتی را می شنوید، مانند یک فناوری آینده در یک فیلم کارتونی به نظر می رسد. آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟

با این حال، اصل عملکرد یک پمپ حرارتی تفاوت چندانی با کولر یا یخچال ندارد. هنگامی که این موضوع را درک کردید، می توانید اطلاعات زیادی در مورد تولید برق هیدروترمال و زمین گرمایی و پمپ های حرارتی بیاموزید.