استفاده از چاپگر سه بعدی فلزات در ساختمان سازی باعث پیشرفت شد

چاپگر سه بعدی فلزات یا ساخت افزودنی روشی جدید برای ساخت قطعات به طور مستقیم از مدل دیجیتال با استفاده از رویکرد لایه به لایه ساخت مواد است.

این روش ساخت بدون ابزار می تواند قطعات فلزی کاملاً متراکم را در مدت زمان کوتاه و با دقت بالا تولید کند. ویژگی‌های ساخت افزودنی مانند آزادی طراحی قطعه، پیچیدگی قطعه، وزن سبک، یکپارچه‌سازی قطعات و طراحی برای عملکرد، علایق خاصی را در تولید افزودنی‌های فلزی برای کاربردهای هوافضا، نفت و گاز، دریایی و خودرو جلب می‌کند.

همجوشی بستر پودری که در آن هر لایه بستر پودری به طور انتخابی با استفاده از منبع انرژی مانند لیزر ذوب می شود، امیدوارکننده ترین فناوری ساخت افزودنی است که می تواند برای ساخت قطعات فلزی کوچک، کم حجم و پیچیده استفاده شود.

چاپگر

این بررسی مروری بر فناوری‌های چاپ سه بعدی، مواد، کاربردها، مزایا، معایب، چالش‌ها، اقتصاد و کاربردهای فناوری چاپ سه بعدی فلزی ارائه می‌کند. گروه مواد، گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه ملی سنگاپور، 9 Engineering Drive 1، سنگاپور 117576، سنگاپور

پرینت سه بعدی یک تکنیک نوظهور با اهمیت مهندسی فوق العاده است که می تواند نحوه ساخت قطعات را تغییر دهد. با این حال، برای تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت تولید، با چالش های متعددی مواجه است. بنابراین، این شماره ویژه بر دعوت از مشارکت در تمام جنبه های چاپ سه بعدی فلزات متمرکز است.

مقالات پذیرفته شده به صورت مستمر در مجله چاپ می شوند و با هم در وب سایت شماره ویژه فهرست می شوند. مقالات پژوهشی، مقالات مروری و همچنین ارتباطات کوتاه دعوت می شود.

برای مقالات برنامه ریزی شده، عنوان و چکیده کوتاه را می توان برای اعلام در این وب سایت به دفتر تحریریه ارسال کرد.